Monday, March 21, 2011

20.03. 2011 Üks-kaks-virk ja kraps nii see kehakaal alaneb :)

No kes veel kui mitte minu tubli ema võttis südameasjaks Bertat treenida, nii et kehakaal alaneks ja musklid kasvaksid.
Ühesõnaga pühapäeval treenis ema Bertat nii, et kõik salaja söödud koogikalorid maha pudenesid ja Bertal taljet näha oli.
Egas midagi peaks tõsiselt kaaluma, et Berta nädalaks vanemate juurde treeninglaagrisse viia :)

Väike pildiseeria ema treening-meetodist:

Berta, tähelepanu, valmis olla, läks!
Hüppa!
H Ü P P A!
Ei mingit laisklemist, ümberpöörd ja hüppesse!
Hüppe ja jooks
Hüppa kõrgemale!

Vot sellist trenni tegi minu ema Bertale ja nii vaene koerakene vähemalt 100x edasi-tagasi hüppas. Kokkuvõttes võiks öelda, et ema väsis varem ära kui Berta :)


ps. pildikvaliteet kannatas selle alla, et
1.) vastu päikest pildistan ainult mina
2.) minu väike telefon ei ole paremateks piltideks suuteline
3.) ma ei ole kunagi osanud ilusaid pilte teha!

No comments:

Post a Comment