Friday, July 22, 2016

Liiga passiivne!?

Jep, me oleme liiga vähe liikuvad (nali!), sest ainukesel vabal päeval, mis mul suvel leidus, otsustasime minna Tagadi koerteparki!
Ilmselt kui saaks koerad teatrisse, muuseumi, kontserdile ja kinno kaasa võtta siis oleks kõik minu tegevused koertega seotud – algava hulluse esimesed tunnusmärgid?

Küll ikka mõned inimesed on tublid, et viitsivad selliseid koerteparke välja nuputada/ehitada! Kõik see oli tasuta ning park ise väga seff. Loomulikult agilitykoera jaos ei olnud seal ühtegi sellist takistust, mis oleks nõudnud minupoolset juhendamist aga lõbus oli ikka. Päris vahva oli Bertat vaadata kus ta läks rõnga peale või poomile ning ise vaatas sellise näoga, justkui ütleks „titekas juuu! Või tahad, et ma mingit trikki teeks siin?“. Polegi varem mõelnud, et minu koerte füüsis ei ole kaasasündinud nähtus, vaid sihipärase treeningu tulemus. Kuid kui vahel harva tekib olukord kus mingit füüsilist pingutust nõudvas tegevuses tekib võrdlusmoment siis on päris positiivne tõdeda, et nad nii heas lihastoonuses on ning oma keha valitsevad (isegi pubekas Nèra valitseb oma keha väga hästi, „nuudlikonditsioonis“ oli ta vist kuni 4nda elukuuni).

Ühesõnaga väga tore päev oli! Meid ei heidutanud isegi asjaolu, et vihma sadas, sest tuju oli päikseline :)

Okei olen siin aga mida ma tegema pean?

Nèra/Berta tuuritasid rehvil edasi tagasi nagu profid

2on2off käsklus igas olukorras

Mis sa siin koertele mõeldud takistuses teed??!!

Berta lootis, et ehk on mõni maius siia pudenenud

Olen nii või poen läbi rõnga?

Tunnel!!! Titekas!!! No on juuuu!  (ohh seda Berta ülbust :))

Poseerin selle küljega?

Või poseerin otsevaates? 
Jep, ilus ja konkreetne 2on2off soooritus

.Perfektne 4on4off sooritus. Hetk hiljem hüppas Nèra Berta jalge vahelt läbi :)


Üks must karvatuust trepist alla minemas


Ilus


No comments:

Post a Comment