Friday, September 18, 2015

17.9.2015 Kuues koolitund

Minu koer on geenius :D, see on ainus järeldus, milleni eilses trennis jõudsin! Nojah, see väide liigitub selle alla, kus ka iga ema väidab, et tema laps on kõige andekam, kaunim, targem ja viisakam.

Tõsiselt rääkides siis selle trenni edusammudeks loen seda, et trenniplatsile sisenedes, seal olles ja lahkudes ei ole mul rihma otsas klähviv karvane neljajalgne, vaid täiesti viisakalt käituv mudilane.

Ringid, kaheksad, tagurdamised, põhiasendid, neid ei hakka kommenteerima, need kõik väga ilusad.

Seekordseks murekohaks kujunes kõrvalkõnnil peatumine ja koera istuma jäämine. Mingil põhjusel, ta sätib ennast istuma minu jalast diagonaalis eemale ja vahib mulle silma. Asi, millega tuleb kodutööd teha, olen ka ise lohakas olnud ja ei ole nii rangelt premeerinud ning nõudnud põhiasendites püsimist.

2on2off sirge liikumise pealt tegemisel kogesin positiivset üllatust, sest peale paari korrigeerimist, tegi koer neid väga ilusasti (tõlge: ta sai aru, mida ma soovisin, et ta teeks). Seekord oli meil ka tunnel kavas, ka selles osas sain üllatust kogeda. Kui esimest korda katsetades oli tunnel pime ja imelik asi siis seekord õnnestus mul korjata 16st tunnelisse jooksust 2 möödajooksu – puhtalt minu enda vead, sest eeldasin, et koer läheb tunnelisse kaugjuhtimisel (nojah tegemist ikkagi peagi 4 kuuseks saava kutsikaga. Unustan pidevalt seda!). Ahjaaa meie tunnelisse jooksudel piisab, et ma teda ca 50cm enne tunnelisuud lahti lasen ja annan käskluse, koer vupsas tunnelisse ja kiiresti teisest otsast välja, ei olnud vajadust, et keegi sisenemise avas seisaks ja sealt tagasitulekut blokeeriks.

Vasak-parem pöörded tegime veatult ning saime ülesande neid hakata kodus harjutama kaugjuhtimisel ning puhtalt häälele reageerimisega. Trennis see ei tulnud välja, kuid kodus peale 5min harjutamist, töötas koer ka 2..3m distantsilt – selle üle olin siiralt imestunud! Päris häälkäsklusele ta ei reageerinud, pidin ka õige pisut käega suunama aga töö käib selles suunas.

Vaadates koera kiirust ja töötahet siis tuleviku mõttes kaugjuhtimine ongi ainus variant koera tempos püsida, seega peaksin igal harjutusel sellele tasapisi tähelepanu pöörama hakkama.

Veel ei ole ma selgeks saanud, kas koer töötab innukamalt mänguasja või maiuse peale. Minu hinnangul mõlemad toimivad väga hästi.


.... ja oi kuidas ma naudin kui koer teeb tööd kiunudes või poolhaukudes, muusika minu kõrvadele!

Eile sai esimesed katsed teha „häbene“ triki harjutamisel, tuleb välja! Veel natukene lihvimist ja ongi trikk selge!


Jälle sa pildistad mind!


No comments:

Post a Comment