Friday, September 4, 2015

Neljas koolitund!

Nèral on hakanud välja kujunema üks igavesti kange ja tugev iseloom. Kui ma usuks üleloomulikke jõude siis väidaksin, et ta on hingelt üks isepäine ja tugev terjer. Mhhh Berta mõjutused?

Koolitunnid mööduvad innuka Nèra entusiasmi rütmis, uhhhh ma kujutan tulevikku ette, kus selle entusiastiga hakkan agility maailma sukelduma. Vett ja vilet hakkan nägema, soovin endale raudseid närve! Aga see kõik on see, mida ma teadsin, ootasin ja soovisin, seega see oli tõdemus, et kõik on nii nagu olema peab.

Loomulikult kipun unustama, et mul on natukene üle 3e kuune kutsikas, kes on ikka veel beebi, kuid mulle ei meeldi tema rünnakud teiste kutsikakooli koerte vastu. Eelmised korrad häirisid Nèrat ühe taksi mänguhoo urin, kuid kohe kui Nèrale mänguasja näitasin, keskendus ta minule. Eile ta seda ei teinud ja rünnaku ohvriks oli yorki terjer, nojah ma ei aimanud, et ümber postide liikumise keskel läheb ta teise koera juurde klähvima, nii see rihm mul näppude vahelt lahti saigi. Koerte vahelist füüsilist kontakti ei olnud aga halb oli see, et Nèra ei tulnud käskluse peale minu juurde. Põrguvärk kuidas selline asi mulle ei meeldi aga taaskord kordasin endale, et ta on mul 3e kuune.

Positiivselt üllatusin eile Nèra rõnga sooritusi tehes, ta nagu oleks seda aastaid teinud! Üritasin koera ka kaugemalt rõngasse juhtida ning söögikauss nihkus aina eemale ning ikka oli sooritus väga hea! Kusjuures koer ei mõelnudki kuskilt eemalt/kõrvalt minna, vaid ikka läbi rõnga. Rõnga konstruktsioonis oli üks kett lahti, seega iga rõnga hüppe järel oli päris suur keti kõlin, ka see ei häirinud teda.

Mõttetera mulle edaspidiseks, et hakkan koera kodus treenima, kus preemiaks mänguasi. Väidetavalt on koera sooritused nii kiiremad. Hakkan katsetama, sest ideaalis tahangi, et tulevikus on preemiaks mänguasi ning ülimaks haruldaseks preemiaks toit. Kõik märgid näitavad, et see on väga reaalne eesmärk.

Kui hakata võrdlema Berta ja Nèra kutsikapõlve treeninguid siis see panus, mis ma olen juba nüüd pannud mudi kasvatusse on kordades suurem. Ja ma naudin neid treeningu hetki, mida me igapäevaselt teeme, mulle meeldib see, et ma nõuan ainult ideaalselt tehtud sooritusi, ei rahuldu sellise sõu-sõu tulemusega.

Jätkame treeningutega!

...mõned Berta/Nèra mängumöllud jäid kaamerasse :)


No comments:

Post a Comment