Thursday, September 3, 2015

Mitte mudi aga Duracell jänku!

Iga päev ikka enam hakkan kahtlema, et ma ei saanud mudi kutsika vaid ühe topelt patareidega duracell jänku.
Näiteks selline olukord: võtan toiduportsjoni jagu krõbinaid, võtan klikkeri, võtan toidukausi, võtan seeliku - plaan teha Nèraga õhtusöögi-treening. Samal ajal kui mina seda kõike rahus teen siis on üks väike must süstik, kes mul jalgade ümber, jalgade all, jalgade peal silkab. Või noh, mis silkab sööstab nagu reaktiivrakett!
Mina saan oma toimetused tehtud ja Nèra oma siblimised siblitud, asume treeningule. Iga käskluse täitmine käib sellise hooga, et appikene! Minu ülesanne ongi treenida, et koer ei saaks aru, et käsklusi tuleb täita siblimisega, vaid ma eeldan rahulikku lamamist või rahulikku kõrvalkõndi (rahulikkuse all mõtlen, et kui koer lamab siis ei käi see käsikäes  vibreerimisega). Õnneks olen omandanud oskused kiiresti reageerida ning premeerida koera õige soorituse eest. Kahjuks igal korral ei suuda ma klikkeriga reageerida aga olen leidnud alternatiivi ja vilumuse teha suuga klikkeri häält :D

Eile Berta trennis Nèraga väikseid kuulekuse elemente tehes küsisid kaastrennilised, et kuidas olen ma suuteline sellise reaktiivkoera tegutsemise kõrval rahulikuks jääma (ahjaa lisaks harjutuste sooritamisele käib alati kaasas ka kiunumine või selline kõrge mudilik häälitsus). Ise ka imestasin, et olen Nèra käitumisega nii harjunud, et reaktiivkiirusel tehtud harjutused ja sinna juurde kuuluv häälitsus on mulle nii normaalne.
Olen ju mina see, kes on alati õhanud, et kuidas sooviks agility rajal kiunuvat ja superkiiret koera. No nüüd vist olen saanud! Ahjaaa Nèra hüperaktiivsus on ka Bertat nakatanud, sest viimased trennid enne starti on mul haukuv russell ning platsil motivatsioonist kiunuv printsess. Juhhhuuuu!!!

Õrnuse hetk, Berta limpsib Nèra koonu
 
See on koertele keelatud diivan. Enne Nèra saabumist teadis seda ka Berta
Haruldane hetk - beebi magab - ca 5sec

No comments:

Post a Comment