Monday, November 9, 2015

7.11.15 Pärnu Maria talu - võistlus, mis tegi lõpu kontakti trahvipunktidele

Aeg: 7.11.2015
Koht: Pärnu Agility / Maria talu
Kohtunik: Svetlana Zolotnikova


Võin ette ennustada, et Berta võistlusraamatus hakkab nüüd ja edaspidi ilutsema ilusad dsq-d. Sain treenerilt range käsu, mida toetan 100%lt, et aasta jooksul mitte ühtegi kontakti trahviga lõppevat rada.
Trennis õnnestuvad kontaktid ideaalselt, võistlustel on kas (a) napid kontaktid või/ja (b) „kaunid“ ülehüpped. Viga minus, ei suuda võistlustel neid kontrollida ning kiidan automaatselt koera ülehüpete eest - tase!

1 AG rada
Olenemata alguse „out“ manöövrist, ei võtnud see Berta kiirust maha. Slaalomis kuulsin isegi koera kiunumas, esimene kontakt A-l oli Berta kohta hea aga mitte ilus. Kontaktiviga ei saanud ja jooksin edasi, ise kahetsedes, et vigade parandust ei teinud. Poom oli eelviimaseks takistuseks ja oiiiii kui raske oli mul poomi lõppu koer tagasi saata kuigi kontaktiviga me ei saanud (kontakt oli väga piiripealne). Olen väga uhke enda üle, et eelviimasel takistusel dsq vormistasin ja käskisin Bertal ilusa 2on2off soorituse teha.

2 AG rada
Mina ei tea, mis mul peas toimus, et ma sellise konarliku alguse tegin! Tegemist ei olnud keerulise kombinatsiooniga aga vusserdasin ikkagi - väga tobe! Koera kiirus taaskord hea ja tänu esimese raja vigade parandusele olid selle raja kontaktid ilusad. Kuid mind lummas poomi kontakt niivõrd, et mul oli absoluutselt ükskõik, mida koer edasi teeb. Nägin väga hästi kuidas ta enne slaalomit otse tõkke asemel out-i läks aga see ei häirinud mind. Jooksime võiduka lõpuni ja mina olin üliõnnelik, et kontaktid ilusad olid. 


 3 AG rada
Taaskord Berta kiirus fantastiline ja alustasime rada päris heas tempos. Kuigi taaskord A-l me kontaktiviga ei saanud, kamandasin koera tagasi ning lasin tal sooritada ilusa 2on2off kontakti. Sama nõudsin ka poomil, kuigi esimesel katsel kavatses tüüp jälle ülehüpet teha (nojah ka sealt ei oleks me kontaktiviga saanud aga sooritus oli kole).



Seega 3dsq-d kuid need kõik olid ilusad. Üliuhke, et pidasin lubadusest kinni ja tegin lõpu kontakti trahvipunktidele. Võtan vastu pühaliku tõotuse, et kuni 2016 novembrini ei eksisteeri võistlustulemustes meie tiimil kontaktivigasid!!!

Lendkoer /foto: Martti Vaidla

No comments:

Post a Comment