Friday, November 20, 2015

Pusztas Legacy Altariël hüüdnimega Nèra sai 6e kuuseks


Minu väike must printsess (keda ma petan „minu väike must lokkis kurat!“) sai täna 6e kuuseks. 

Diivanikoer?
Alles see oli kui väike must lõngakera suurte nööpsilmadega maailma uudistas ja nüüd on temast kasvanud iseteadlik, julge, enesekindel, kindla meelega hullukene. Energiavarudel lõppu ei ole ja hääle kileduse oktaavid näitavad kasvusuunda.
Karjakoera instinktid on tuntavad, kuid tugevalt löövad temas välja ka põikpäisus, iseteadlikkus ja kindlameelsus, millest annab ta valjuhäälselt märku. 

 
Sotsialiseerimise protsess on olnud edukas, Nèra on näinud ja kogenud väga erinevaid kohti ning olukordi (endiselt ei arva ta inimestest ja teistest koertest midagi, kuid see ongi Irhaberki liini mudilaste omapära). 

bertahull on Nèra jätkuvalt - seal kus Berta, seal ka Nèra
 
Ees on ootamas tegus agility periood ning väike mõttetöö käib näituste suunas. Pean endale müksu tagumikku andma, et näitused välja valida ja vaadata, mida mu must lokkis röökiv kurat näituseringis korda saadab. Endiselt ei ole ma näitustest vaimustuses, seega lükkan aga sellega tegelemist edasi.

Statistika:
Kaal 7,1 kg (tema õe kaal hakkab 9kg lähenema. Nèra toidu portsjone vaadates võiks arvata, et toidan india elevanti)
Turjakõrgus 39cm 
 
Peale vaadates võiks eeldada, et Nèra on suur ja kogukas koer, kuid see on kõik petlik. Uhke kasuka all on peidus kiitsakas kondibukett (tundub, et tegemist alati näljase loomult sihvaka mudiga).

 
Palju õnne Sulle, mu väike must iludus!


Haruldane hetk Nèra on rahulik:


No comments:

Post a Comment