Monday, December 7, 2015

Ei takista meid tormid, ei paduvihm ...


Seekord siis tormituultes ja vihmasajus Nèra trenn. Õnneks koerale ilmastikuolud mingit rolli ei mängi, tema läheb rajale ikka nagu tank, keda miski ei peata. Isegi ümberkukkuvad tõkked tema stardikeskendumist ei seganud, mille üle on mul väga hea meel.

Tegime tehnilist 12st tõkkega rada. Nädala jagu harjutatud out-eestlõikamine tasus ära, seda osa tegi Nèra päris korralikult, ka shveitsikad õnnestusid imehästi. Isegi üks sülepööre tunnelisse õnnestus kuid see oli ikkagi päris kole. Mul oleks vaja harjutada koera kaugsaatmist tunnelisse, sest tõketele ta läheb kaugsaatmisega hästi, kuid tunnelisse saatmised kaugelt ei ole nii ilusad – enne tunnelit jõuab ta hammastega paar korda mu kätte karata ja siis tunnelisse minna.
Seekord puhtaid radasid ei tulnud. Kiire koeraga on väga keeruline ilusasti joosta kui pead absoluutselt igat tõket ja sooritust kontrollima ning ette ära jooksmine on välistatud – aga ma rühin vapralt selles suunas, et meil hakkavad ilusad puhtad rajad tulema.

Kui eelmine kord arvasin, et tugikaarteta slaalom tuli koba peale siis seekord harjutasimegi ilma abistavate kaarteta slaalomit ja wow Nèra ei eksinudki. Ca 10x tegime rahulikus tempos ilusa slaalomi ja hetkel kui Nèras hakkas enesekindlus taastuma ning ta sai aru, mis ma temalt ootan, hakkas slaalomist väike kiunumine tulema. Viimased sooritused olid väikse mudilase kiunumise saatel tehtud kiired slaalomid ning eksimusi mitte ühtegi! See on asi, mis paneb mind tõeliselt üllatuma!
Alates tänasest hakkan kodus tegema ka slaalomi trenni, et mudilases seda tegevust kinnistada.

RC trenn käib täiel rindel. Seekord on kõrguseks 35 cm ja ütleks niimoodi, et ilusaid sooritusi on 70% ning ülehüppeid 30% (mhhh!).

Videos on hommikusöögi trenn ning vahelt ei ole ära lõigatud ühtegi jooksu:



Kodune out-eestlõikamise harjutus:


ps. pole aimu ka, miks video nii udune on, kuid samas ei tule see ka mulle üllatusena. Pildistamine/filmimine ei ole kunagi minu rida olnud :)

No comments:

Post a Comment