Monday, December 28, 2015

Nèra treeningpäevik


Peale soojendust alustasin Natalja antud tehnika harjutustega. Tõke-slaalom-tõke kombost kasutasin tõke-slaalom versiooni, kus Nèra pidi sisenema slaalomisse erinevate nurkade alt tõkkelt tulles. Wow, olin hämmingus kui Nèra slaalomi sisenemine oli iga erineva nurga alt õige ning kordagi ei vähenenud kiirus.

Rajal oli seekord ohtralt parem-vasak käskluse pöördeid. Nädala jagu olin kodus „vasak“ käsklust timminud, kuid „parema“ käskluse harjutamist plaanisin uuele nädalale. Rajal oli seda kohe tunda, vasakpöörded peale hüppeid olid väga ilusad ning ökonoomsete nurkadega siis parempöörded olid see-eest päris suurte kaartega (õnneks trenni lõppedes sain ka need nurgad väiksemaks lihvida).


Taaskord oli Nèra kiirus tehnilistel radadel lihtsalt hämmastav ning sain ka tema juhtimisega hakkama, lihvimist nõuab „tunnel“ käsklus kui sirge pealt soovin koera kaugemalt tunnelisse saata – töö selles vallas käib! 

Vist asun ennast kordama aga nüüd on aeg minu sprindi oskuseid lihvida, sest igakord kui mu kiirus väheneb ja käsklused ei jõua aegsasti koerale edastatud, on mul varruka küljes kiljuv mudilane. Taaskord rebisid mudilase säravvalged kihvad varrukasse augu – peaks varrukatele kõvendused õmblema! 

Möödunud nädalal ei teinud kodutreeningutel ühtegi stardipüsivuse harjutust ja oi kuidas see trennis kohe tunda andis. Peale esimest maiuse andmist ja eemaldumist, lõppes igakord Nèra kannatus ja ta tahtis jooksma hakata. Õpetus mulle, kutsikale tuleb igat asja iga nädal üle korrata, muudmoodi need põhiasjad ei kinnistugi :)

RC harjutamine annab tulemust. Kõrgus 35cm õnnestumiste protsent viimasel neljal päeval on olnud 100%-ne. Nädala jagu lihvin veel seda kõrgust ja siis alustame RC-d 40cm kõrguselt.



Natukene ka trennivälist pildimaterjali:

Bertale meeldib poseerida :)
Jõululaupäeva jalutuskäigul jäi ette selline känd
Nèra üritas aknalaualt kindad näpsata
Mõtlesin, et teen ühispildi

No comments:

Post a Comment