Tuesday, December 29, 2015

TAKO paaride aastalõpu võistlus


Koht: TAKO
Kohtunik: Svetlana Zolotnikova
Aeg: 26.12.2015


Juba kolmas kord kui osalen paaride võistlusel ning minu jaoks tähendab see alati aasta lõppu (täpselt samamoodi tähendab Luige võistlus suve lõppu ja Viljandi jaanuari võistlus hooaja algust – nojah need minu maamärgid :)).

Ülilahe, et selline võistlus on välja mõeldud, mõnus võimalus lõbusalt aastat lõpetada. Seekord olin paaris Jane-Pipa tandemina ning minu kanda jäi agility raja tulemus. Rõõmustasin agility osa peale, sest hea võimalus taaskord kontakte harjutada. Võtsin vastu otsuse, et meeskonna nimel ma viletast kontaktist dsq-d ei võta, väike erand minu kontakti maailmas.

Rada ei olnud raske aga paar trikikat sees, seega tähelepanu pidi jätkuv olemas. Esimesel rajal korjasin ühe poomi kontakti vea ja oi kui kole ülehüpe see oli. Järgmisel rajal oli poom suht okei ja A kontakt lausa peaaegu imekaunis. Ehk siis selle võistluse kontole jäi 4st kontaktist 3 vigadeta sooritust – asi seegi! Pipa hüpperada oli vigadeta ja väga kaunis! 


I jooks:

II  jooks:


Meie meeskonna tulemuseks 3s koht – osales 31 võistluspaari.

Nèra soovis Berta aupaistes uhkeldada
Berta hetk :)
 

No comments:

Post a Comment