Saturday, October 9, 2010

Kõik see vahepealne aeg

Peale näitust on Berta olnud natukene uimane ja palju maganud. Võibolla kogu see trall ja suur sotsialiseerumine on oma töö teinud aga on ka võimalik, et meie oleme aktiivsemad kui Berta :)
Vahepeal õppis Berta ära mängu, mida ta igal võimalusel Indrekuga mängib. Indrek näitab Bertale piiksuga mänguasja ja ütleb käskluse "OOTA", ise läheb teise tuppa ja peidab mängusja ära. Siis läheb Berta juurde ja ütleb "OTSI" ja siis nad mööda elamist tuiskavadki ja otsivad piiksulelu. Muidugi peab Indrek suundi näitama aga lõpuks leiab Berta otsitava üles ja ohh seda rõõmu (rõõmustavad nii Indrek kui Berta).
Mina ei ole seda mängu väga usin mängima, minu laiskusehetkel peidab Indrek piiksulelu kas minu tooli alla või pusa alla, ühesõnaga kusklie sinna kuhu mina ei märka aga minu lähedusse ja siis ma  saan alati shoki kui näiteks Berta järsku minu pusa all näksab mind või muul viisil üllatab.

Aktiivselt käime ka Mustamäe metsades ja majade ümber jalutamas. Berta on natkene arglikuks muutunud ja haugub iga koera suuna, aeg-ajalt saab haukumise osaliseks ka inimene. Sain Annelt ja Nataljalt hea nõu, ei tohi keelata (mida ma ise automaatselt tegin), vaid tuleb ta tähelepanu eemale suunata, kasvõi maiusega, ja kiita kui ta haukumise lõpetab. Olen seda praktiseerinud ja toimub.

No comments:

Post a Comment