Monday, November 15, 2010

12.11 2010 Lõpuks ometi Hiiumaal!

Plaanisime, mis me plaanisime aga Hiiumaale me sõitma asusime. Bertale võtsime ka personaalse lapsehoidja Johanni ehk Jossu kaasa.
Nii kui autole hääled sisse saime nii Jossu magas. Korraks veel praamis ärkas, ütles, et lähme ülesse ja võtame arvuti kaasa aga juba ta jälle suigus unne.

Hiiumaa koju jõudsime öösel kell 1. Uhhh milline vaade meile avanes!!!!
Üldiselt olen ma suhteliselt normaalne inimene ja ka Indrekule meeldin ma väga. Üks tulisemaid vaidlusi, mida me ikka aeg-ajalt peame on teemal Hiiumaa koduhoovi puud. Nimelt on meil maja ümber suured puud ja minul on eriline kiiks, et puid ei tohi maha võtta. Jah rääkige kasvõi 1000x mulle sellest kui ohtlikult on suured põlispuud tuultemaal Hiiumaal, eriti siis kui nad maja kõrval on aga mina ei suuda seda vaadata kui koduhoovist puid maha võetakse! Vot keelan selle tegevuse ära ja olen selle vastu! Jubedalt oleme vaielnud sellel teemal ja 90% juhtudel jääb minu sõna peale.

Auto tulede valguses nägime seda tormikahjustust, mis juhtunud oli. Minu lemmik mänd maja kõrval oli kogu oma rohelisest osast ilma jäänud. Tüvi seisis täies hiilguses aga kogu puuvõra oli alla sadanud. Lisaks oli veel ööpimeduses näha, et palju puid on langenud. Hea, et ükski ei olnud majale langenud aga nii kahju oli ööpimeduses aimata, mis juhtunud oli.

Aga mis seal ikka, asusime maja soojaks kütma. Jossu ärkas ka ning toas algas Jossu-Berta tuuritamine. Mina veel käisin taskulambi valguses oma suvelilli vaatamas, õnneks kõik olid alles ja ilusad :). Üritasin ka valgusvihu metsa keerata ja vaadata, mis seal toimub, nägin ainult, et midagi on valesti aga ei midagi enamat.

Öösel kell 3 sai maja soojaks, mõtesime, et lähme magama. Jossu teatas, et temal und ei ole, vaid hakkame arvutist multikaid vaatama. Mõtlesin, et olen seltsiks ja panen talle teki peale kui uinub. Tuli välja, et minul tuli hoopis uni.

Vot kes hoopis kustusid
Jossu emme-issi, kuulsin, et teie pojakene läks alles kell 5.30 magama!

No comments:

Post a Comment